piątek, 26 grudnia 2014

Święta!

Kochani, myślałam, że już nikt nie zagląda na bloga, sama przestałam ponad rok temu. Wtedy zaczął się dla mnie trudny okres, który trwa do dziś. Nie zawsze jest pięknie i różowo, ludzie odchodzą zbyt wcześnie.
Ale są Święta, choć dla mnie raczej smutne, to staram się dostrzegać promyk nadziei, który chciałabym, żeby w nowym roku zaowocował choć odrobiną szczęścia.
Dla tych, którzy zajrzeli na bloga i pokochali tę historię, którą zaczęłam tworzyć, ogromne gorące podziękowania. Dla Was postaram się wrzucić tu coś nowego, może powinnam zacząć od nowa pisać, żeby poukładać swoje własne życie, wcześniej mi to pomagało.

Zdrowych i wesołych Świąt, niech kolorowa choinka zawsze gości w Waszych sercach.
Wasza Miyuki

2 komentarze:

  1. Ale się zdziwiłam, kiedy mi się wyświetliło, że na blogu pojawił się nowy post.
    Wesołych Świąt! Zdaję sobie sprawę, że nie zawsze jest łatwo, więc życzę Ci dużo siły i radości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych świąt, mam nadzieje, że jeszcze o tobie usłysze :-D

    OdpowiedzUsuń